AkU

AkU

Wednesday, December 15, 2010

adik ku...akak sbnarnyer x de pe2 pon ngan ika,nada n semua gf nadhir k...akak ada adik sorg jer yg bernama nurul nadia bte usop...di lahirkan pada 25/122/1993...menetap di malim melaka...kita knl pada 31/12/2009 di dataran pahlawan,melaka...adik minat spongebob,makanan kegemaran nasi pataya n suka mam coklat culbury black forest..adik uka air tembikai..adik kuat ngjok n cpat terasa...akak hepy bila bersama adik..yg geram ngan adik ni,bila kuar sush nak ajak mam..dah lah badan uh kering jer..surh mam pon x nak..ish ai...adik aki ni sensitif,dia lau mam ayam mesti kna gatal2..aku plak bla mam seafood msti kna gtal2 ar...mmg kitaowg selalu gdow...tpi aku wat x tau n kadang2 uh mmg terasa n sedih ar...maner x nyer adik yg kita syg wat kita cm 2..tpi kdng2 uh mmg slh aku pon..aku ni nakal sangat suka sakat owg..n aku ni mudah peramah ngan semua owg..mmg semua owg mudah untuk bermesra ngan aku ni..coz aku ni x suka plih kwan..

No comments:

Post a Comment