AkU

AkU

Saturday, February 11, 2012

11/02/2012

Ya ALLAH, kau kuatkan hambamu ini menempuh segala dugaan mu....aku x kuat untuk menempuhnyer....
hari ni org tersyg pergi kemaman,terengganu....semoga ALLAH S.W.T melindungi lah dri nyer hhmm...jauh kan lah dia dri perkra2 yg x baik.....dugaan hary ni penuh mncbar.....nsib baik si dia tidak di apa2 kan oleh hambamu yg zalim dan kejam......Alhamdulillah, dia tidak cedera dan apa2 lah....aku risau sensgt hari ni...bgi lah aku kekuatan untuk meneruskan hidup dan menyelesaikan mslah 1 per 1 yg kau beri YA ALLAH.....aku doakan si dia selamat pergi dan balik.....

         jga lah dri baik2...lela akan jauhkan dri skit dengan yum...tpi percya lah nuurlailatulkada binti ramli  mmg syg pda abdul qayyuum abd rahim.....mmg laila x ph tnjuk ksih syg lela tpy hanya tuhan je yg tahu........bgi laila msa untuk ceria seperti dlu.....

No comments:

Post a Comment