AkU

AkU

Thursday, March 8, 2012

pelik??

knp mm ni dia tnya soalan ni...
syg snggup tak tgk ucok sedih???
apa mksod di sebaliknyer hhhmmm......?????
mstilah x sggup tgk org yg ku syg sdih...
pas uh tnya lgi...
syg sggup x tgk ucok nagis???
knp ni hhmmm...risau sngt2 hhmm..
aku lgi x sggup tgk org yg kusyg menitis an air mata..jgn lah kau bersidh ...biar aku je yg bersdh...
aku nak tgk kau gembira dan bhgia k...

dia tnya lagi...
syg sggup tak kalau ALLAH cbut nywa ucok dlu sblm syg???
Ya ALLAH ...knp ni??dia tnya soaln yg bkan2 jer...
biarlah kta pergi bersama2....aku blm sedia utk kehilngan mu....aku syg kamu sngt2...

dia tnya lgi..?
syg sggup tak tgk ucok jalan sorg2 memikirkan hbngan keter..??
aku x sggup n smpai haty membiarkan kamu jln sorg2 k...slgi syg ada kta harungi senang dan ssh sama2 k..
kta pkir sama2,..jgn seseorngan.....
aku sentiasa berada di sisi mu syg....jgn lah pkir yg bkn2 k....
Tuhan shja yg tahu bertapa aku syg kan kau.....
Abdul Qayyuum..


No comments:

Post a Comment