AkU

AkU

Sunday, April 1, 2012

ucukku terkena hahaha

bestnyer hari ni hehehe....ucuk aku dtg pengklan blak umah induk yati tpy aku wat x taw pon mla2 hehe..
pas dia induk yati naik ats bru aku trun bwah sbb dia ajak teman g shpping at jusco mlka..hahaha
dalam kete dia tnya soalan btl ker nak pts ngan ucuk ni.....jujur n serius k...huhu...
bnyak kali dia tnya nak thu kbnran psal msj yg aku bgi pda 2pgi hehehe...
hahahhaa..pas uh aku tgk mka dia sdih jer kesian tgk air mata nak meleleh dah huhuhu...x smpai haty n then dkt kan dri cium pipi n ckp   APRIL FOOL hahahaa....apa lagi dia pegang aku n aku bkak pntu kete n lari lah haha..
induk aty,nadia n nabil hanya tergelak jer menyaksikan kejutan pling gempak hahahaa...
ssh an nak kwan kenakaln aku yg melampau ni huhuhu..
aku ska kan kjutan dan memberi kjutan huhuhu...


laila syg ucuk sngt dan x kan pernah tggl kan ucuk..
percayalah ucuk...
syg ikhlas menerima ucuk seadanya..

No comments:

Post a Comment