AkU

AkU

Sunday, March 18, 2012

18/03/2012

Jam 00.38am
mcm2 yg aku pkirkan hari ni...
bru je blik dri majlis makan malam kat masjid tanah..
ssh lah hidup cam ni..tpy aku kna trma dia seadanya sbb aku amat mencintainya..
percyalah aku x kan mainkan perasaan kau..tpy terplang lah lau apa pon dia nk ckp..
aku mmg dah hdup cam ni,,mudah mesra ngan org...tpy aku taw batas pergaulan kwan ngan kekash..
mintk maaf lah sbb aku duk semeja ngan adi tdi..x de niat pon nak wat dia cmbru..
aku taw dia sngt cmbru sbb adi uh ada perasaan at aku..
tpi aku lngsung x de persaan at dia..cma x lbh dri seorg kwan shja,,
dia smbru sngt bla adi bgi msj ni.

salam..la ady just nak mintak maaf kalau ada skitkan haty la tdi..
dah lama x mesra macam 2 kan..apa pon sory skali lagi..
good nite ..salam..

mybe psal msj ni dia cmbru sngt pdahal x de pe2 pon..
kta org tdi lpak borak2 ramai2 bkan aku dan adi jer..
x cyer nty tnya lah mia,along,aten,kak ira..ramai lgi lh hhmmm..

janganlah dsbbkan sikap dia yg terlalu cmbru ni..
buat aku bosan jer...aku x biasa cam ni..
aku tkot sngt suatu hari nanty perasaan ku berbah terhadapnyer..
dan perhbngan kta akan rengang...
ya allah..pemudahkan hbgan aku ngan dia..
aku x nk khlngannya..
tpy aku tkot sngt aku akan bosan..
sbb aku ni seorg yg cepat bosan dan fedup...

Menjadi seorang wanita yang sangat DIHORMATI itu lebih baik berbanding menjadi seorang wanita yang sangat diminati oleh kaum ADAM ♥ 

No comments:

Post a Comment