AkU

AkU

Tuesday, April 10, 2012

miss u all

01.50..am 
ttba je rindu dengan kwan klas sport science 2008&2009
kita sperti adik beradik je semua kan dlu...sush seng bersama...
lwak jenaka di dalam klas dan di mana2 sjer x pnh hilang ...
u all the best friends in my life..
love u all forever..... hope u all friends forever and ever.....



hahaha..kengan bersama ckgu datin hasnidar.
bdak sport science yg nakl ni..




tgk uh asyik nak posing jer kwan2 aku ni..
2 yg best uh hehee


fawwaz dan syaqina..
msing2 stay bljar lgi


ni lah glgat2 budak2 klas aku...
asyik nak bergmbr je an

ni lah member2 klas aku..
kami ni sgguh meriah huhu..
bljar no 2 tpy bab bergmbar n bersukan no 1 huhu..
tpy x di sgka skrg semua dpt smbung bljr..
dan kami ni lah dpt klas sains sukan spm pling cemerlang pada 2009.
walaupun kami dpinggirkan oleh pengetua kami dpt bktikan yg kami lbh baik dan hebat dri kelas2 lain..
jgn di jadikan alsan bersukan kta x leh brjya ok..



mcm adik berdik je an semua..
ni lah dia..hasif,hisyam,wan ramlan,shameer,aizudin,firdaus dan affif.

ckgu x msuk..
so bergmbr jelah hehehe...
pelik an time at skolah pon bnyak pic..
sbb majorty semua bwak fon hehe..
uh yg asyik bergmbr jer





gambar ni aku ingat lagi..
last year 2008..
hari terakhir form4..
so lepak kat blkang klas ambik gmbr jelah..
aku msa ni tdow jer huhuhu dalam klas..


muka2 yg suka buat lwak dalam klas huhu..
ni lah dia arif,mat,wan usuf,azmeer dan wan sam



akidah dan tkah..



alya,qina dan yana..
alya dah khwin dah skrg n sarat mengdung hehehee..
qina plak kat kl skrg...bljar lgi...
yana plak kat uitm lendu jer hehehe


hahaha.. ni msa ada klas tambahan mt..
smpai dalam klas mtor ku..
nakal btl an kami ni hehehe...


kengan msa g rombngan ke kl ni..
smbut bezday c azli skali..
kbtaln msa uh bezday ckgu..
wat kjutan msa ni..
16.04.2009 x silap msa ni...





ini lah noraini..
pggl ani jer



mcm2 gelagat an kami ni..
ska sngt wat memek muka.




ni pon msa cty semester..
aku,yan dan tqah..
kat cafe che yang masjid tanah jer ni..



hahhaa....penuh troli uh...
lau blh semua nak bli hahaha...

time ni ada kat tesco cheng hehe...
                                                                       ngah cty masa ni..
ni lah dri kanan ani,tqah aku dan umi..





mcm2 gelagat an kami ni..
di mana2 je kami mesti akan happy..
walaupun ada msalah semua tolak ke tpi dhlu ok..

kengan yg x leh di lpkan adlah bersama korg semua...
indah jer hehee...
bla lah agknyer dpt bertemu semua kali yer..

No comments:

Post a Comment