AkU

AkU

Thursday, April 12, 2012

public holiday

terbaik lah hari ni.....cty hangout with busu,pak busu,nabil,nadia,induk,pak induk,hanum,hris dan iman..
jaln2 bndar hilir..
main bowling..
makan hahhaa...
penat an jaln hari ni..
pas uh smpt g mydin hahaha...
jaln sakn kan kami..
my life very enjoy....so sweet memory huhuh...


comel je hanum meliht gelagat kami main bowling huhuhu


aku dan busu ecah hehhee..


ni lah aku,nadia dan busu.


apa2 pon aku ttp menang hari ni hehee


dengki dengan iman...
hahhaha..
nak tgkp gmbr sorg tpy aku yg menyibuk



tggu makanan lama sngt ni huhu..
perut dah lpar sngt msa ni huhu..


wah sedapnyer nsi ayam lagi uh huhu..
makanan sudah smpai..
time to mam huhuhu


tq busu dan pak busu..
blnja main bowling,makan hehe..
tq gak sudi bwak jaln2 hari ni



dah x de kjer lh ktakn..


setelah ltih naik tgga huhuu...


macm gelgat lah iman dengan nabil ni..


belakon filem kejap ni hahha...
gadow huhuhu...



berhat seketika selpas klthan mlyan kerenah diowg ni ..



si nabil ni nak melompat jer kerja dia


hahhaha..lompat sebntr


haahaha..kelkar an kami ni


berposing sebntr huuh...



main cak2 msa ni kat bndar hilir hehhe...






nyum3....tq busu blnja mcflurry horlick hari ni huhu..
sedap an huhuhu..
menikmati hbz di dpn dtran pahlwan huhuhu...

best jer hari ni hehehe...
happy always...

No comments:

Post a Comment