AkU

AkU

Monday, March 12, 2012

cerita untuk hari ni 12/03/2012


ini lah keksihku yg temani aku pgi tdi lpak at klebang sorg2 cri ketengan...



keindahan pntai klebang di pgi hari....
tempt aku lepak harini...


menung je at tgga kolej..
mcm2 yg dipkirkan hhmm..
purple day huhuhu..


sarapan pgi dengan J.CO Yogurt Fruit huhuhu
sedp lah jgk



mam donut je ary ni...bersama nathrah..



hhmm.....kebosanan jer....


msam je muka bnyk mslh lh ktakan hhmm....


ttbje dah hbz hehehhe


ni lah aku bli kat caring jusco melka hari..
sbb kaki ku luka..
kna lah cuci pkai dettol...


mam mggi cup je tgh hri huhuhu....

bersntai seketika huhuhu


nk jdi bdak skema lah hehehe....


ni lh aku,nthrah dan ong...
kmi shbt baik di kolej...


sedapnyer mam cocunut shake...
huhuhu...
nk x huhuhuhu....


No comments:

Post a Comment