AkU

AkU

Sunday, March 11, 2012

Laila tul bercerita lgi hehehe.....


kengan masa di port supai ni hehehe....
smrt x hehehe.....



berani kan dri pegang kuda hehee...


ni lah abg no dua aku hehe...
nama dia Khairul Nizam
umr 27 thun ni..
dah tua dah hehehe...
dilhirkan pda 27/08/1985


ni lah aku ngan abg kesygan ku..
wlaupun slalu bertkak at umah kta owg tetp rapat ehehhee..
maklum adik berdik lah ktakan hehehe..
mka x sma lgsung pon an hehehhe....


kengan di bandar hilir...



bersama kwan2 abg..
ronda bndr mlka msa ni..


bosan dok umah 2 yg lpak pntai hehehe...
msa ni ngan my cousin ross anis ..
smpai ke pgi duk pntai hehehee


ni lah arwah ayah ku...
gmbr kengan ni msa g kedah jln2...
miss u so much...



ni lah mak,atok n abg ku..
kengan msa raya thun 2011..
thun pertma rya tnpa arwah ayhku...
hmmmm..
mmg x sma dengan raya2 yg lepas...
ni lah sebhgian keluarga bhgia ku...


di pgi raya...
berkepit ngan my brother hehehe....


hehhehee.....ni aku lah sper lgi an..
bergmbr di hari rya...

No comments:

Post a Comment