AkU

AkU

Monday, March 12, 2012

luahan hati ucok aku..


syg
khas buat mu,

saya sangat menyintai awak...sy syg awk...
apew2 pown sy mntak maaf kat awak....
saya takdew niat nak lukai aty awak...
dan takdew niat lain pown saya nak cri yang lain...
coz awak terbaik wat sy....
awak nmpak sy gelak....tapi aty tuhan sjew yg tau...
sy sngat syg an hbungan kiter...
bila saya jelez skit....awk kater sy touching...
bila awk kater bosan nak chat gan owg lain...sy jelez..
coz sy tak dpat nak buang sifat cmburu sy...
bila saya diam ....awk pghbur sy ...dan mmbuat sy senyum kmbali...

insyaAllah...sy akan buang slow2 sifat cmburu saya demi perhbungan kiter dan prcntaan kiter...
saya terlalu syg kat awk...
awk ajar sy bowling...
ajar sy mkan j.co...
ajar sy brgambar....
ajar sy tnjuk an jlan...

bnyak yg awak ajar sy....sy jnji smpai mati apew yg awk pnah ajar kan kat sy...

maaf an syg ea ucok....ok syg pham

No comments:

Post a Comment