AkU

AkU

Tuesday, March 13, 2012

laila suka merajuk...dan wat dia cemburu

buat pengetahuan semua..laila mmg ska sngt merjuk nak wat cam ne an mmg dri dlu mmg kuat mrjok..
owg kta sbb ank prempuan bongsu n mnja lah ktakan huhuhu....
huhuhu...kna lah sbr sper nk kan aku ni kan huhu...
 lgi 1 aku ska sngt wat ucok aku uh cembru..sbb cmbru uuh tndanyer syg..
pas dia cmbru aku plak ngjuk hehehe...
sbb aku ska tgk mka dia cmbru sbnrnyer..dan mka dia ngjuk hehhee..
sbb uh ska sngt bla aku ngjuk dia akan risau dan pjuk hehehe..
sweet sngt...ska sngt nykat ucok aku uhuhuhu.....

ucok jgn lah terlalu cmbru ea...syg x kan ada org lain k...dan x de laki lain lgi yg leh pikat hty syg ni...
ucok je yg dah berjya pikat haty syg ni....
syg pon x teringin pon nk cri lain..bkn sng nk syg kat sesorg..
tpy laila dah syg at ucok..
ucok ni prihatin dan penyayang,.
ska sngt....

No comments:

Post a Comment